VUOSI 2013

TAMMIKUU

Vuosi vaihtui Meksikossa ja vietettiinkin Tammikuun alku nauttien lämmöstä - Käytiin ajelemassa Cozumelin saarella - Tehtiin retki kahdelle eri Maya-temppelille - Katseltiin maailman huipulta näkymiä - Herättiin aamukuudelta ihailemaan auringonnousua - Otin Meksikossa traditionaaliset paikalliset tatuoinnit - Suomessa tuli vietettyä paljon aikaa Tonin kanssa ulkona - Irroitin silloisen kämppäni keittiön ovista kontaktimuovit ja maalasin kaapit - Vietettiin iltaa Timillä - Innostuin kotijutuista Meksikosta tuotujen kankaiden myötä - Käytiin yhteislenkeillä Kean kanssa - Olin todella paljon Tonin kanssa.

HELMIKUU

Helmikuussa saatiin mun selkätatuointi väritettyä - Olin varustelekalla mallina - Retkeiltiin Tonin kanssa ympäri Helsinkiä - Instagramissa tuli 1000 seuraajaa täyteen - Basso-lehti lopetettiin - Käytin Tukholmassa Janin kanssa - Ennustettiin tyttöjen kanssa voimaeläinkorteista - Käytiin Skifferissä ensimmäisen kerran syömässä - Löysin täydelliset vaaleanpunaiset silmälasit jotka jäivät kuitenkin ostamatta - Kävin kahviloissa ystävien kanssa - Talvi oli kauneimmillaan ja aurinkokin näyttäytyi monena päivänä.

MAALISKUU

Sain instagramin kautta lippiksiä - Innostuin vloggaamisesta - Kuvasin monta rullaa filmiä - Nautittiin talvesta - Toni viihtyi Janin pihalla - Tilasin ensimmäistä kertaa 8 vuoteen uusia plugeja - Tein älyttömiä kirppislöytöjä - Käytiin kumpulassa lenkkeilemässä Tonin kanssa - Työharjoitteluni alkoi - Jani osti Jeepin - Käytiin monta kertaa verkkokaupassa fiilistelemässä milloin mitäkin kamerakamaa.

HUHTIKUU

Lähdettiin tyttöjen kanssa laskureissulle Åreen ja Vemdaleniin - Ajettiin moottorikelkoilla - Ratsastettiin hepoilla - Sain testata Gnun lautaa - Nähtiin maailman älyttömin illallisshow dippanissa - lilluttiin ulkona pakkasessa rinteen juuressa poreammeessa - Kävin HelsINKissä pettymässä, kun tatuoijani feidasi minut - lumet lähti vihdoinkin ja kelit lämpeni - Janin sisko otti koiran ja Siiristä tuli Tonin paras kaveri heti - Kävin Capeuniversalin myynneissä sekoamassa - Kävin uudestaan Varustelekan mallina - Kokkailin vaikka mitä herkkuja Creme Bruleesta lähtien - Tein yhteistyötä Syndicaten kanssa ja otettiin Akun kanssa siistejä kuvia - Söin kevään ensimmäiset jäätelöpallot ulkona - Käytiin paljon Viikin "vuorilla" Tonin kanssa - Aloitettiin grillailu - Kävin rullaamassa lonkkarilla.

TOUKOKUU

Otin vappuna koko päivän aurinkoa terassilla Tonin kanssa - grillattiin lähes joka päivä - Käytiin Tonin kanssa rajasaaressa - Käytin farkkutakkia koko ajan - Kävin moikkaamassa Hillaa sen kahviladuunissa - Tein Tonista teemaviikon - Käytiin ratapihalla kuvailemassa - Sain Beyondilta Janoskin Digi Floralit - Löydettiin Hillan kanssa Vallilan ihanin kahvila - Käytiin Tonin kanssa usein katsomassa auringonlaskua kallioilla - Oltiin neljän koiran kanssa retkellä snadilla lammella - Ostiin skedeen kruisailurenkaat ja kävin kruisimassa - Tutustuttiin ihanaan Lumi staffiin - Myin vaatetta Metkassa.

KESÄKUU

Kävin Kumpulan siirtolapuutarhassa monta kertaa kuvaamassa ja kävelemässä - Ostin Rokokoo nojatuolit - Söin frozen youghurttia koko ajan - käytiin liuskasaaren skifferissä pitsalla Kean kanssa - Olin kesälomalla - Otin aurinkoa joka päivä - Käytiin ajelemassa Jeepillä katto auki - Juhannuksena grillattiin ja tein itselleni kukkaseppeleen - Sain Canonilta lainaa 5 D mark III - Oltiin tyttöskedesessareilla hemmon minillä - Käytiin salajärvellä retkellä - Ostettiin Tonille oma puhallettava amme - Sain maailman siisteimmät korkokengät - Ostettiin lentoliput Kaliforniaan - Olin töissä Coston kesäkaupassa - Aloin juoksemaan Viikissä - Käytiin Mökillä.

HEINÄKUU

Otin kameratatuoinnin käteen - Lähdettiin Prahaan Janin kanssa vuosipäivän kunniaksi - Käytiin nunnaluostarissa juomassa olutta - Prahan eläintarhassa - Käveltiin jalkamme hajalle ympäri Prahan kauniita katuja - Vltavalla polkuveneiltiin auringon laskiessa - Herättiin aamulla viideltä ihailemaan tyhjää Kaarlen Siltaa - Akun kanssa kuvailtiin talvipuutarhalla - Mökkeiltiin lisää Janin perheen ja koirien kanssa - Vuosaaren skedeparkkiin pääsi skedeemään - Kävin Hillan luona Korsossa - Käytiin katsomassa hienoja Laivoja Tall Ships Raceseissä - Olin fiilistelmässä pyörähommia flatstylesissä -  Käytiin ajamassa Oldsmobilella - Kea järjesti Mexican Summer safkailut - Käytiin Tonin kanssa Lammassaaressa - Tein mansikkakermakakun.

ELOKUU

Mökkeiltiin lisää - Ostettiin Tonille pelastusliivi ja käytiin sen kanssa uimassa - Käytiin lisää Vuosaaren parkilla - Käytiin Korjaamolla syömässä sushia ratikoiden keskellä - Käytiin Lapissa - Kuvasin elämäni ensimmäiset kunnon videot (Levin DH suomicupin virallinen kisavideo) - Pääsin katsomaan alamäkiajoa livenä - Näin poroja keskellä katua - Fiilistelin aivan älyttömästi Lapin maisemia ja auringonlaskuja - Käytiin lintsillä - Söin hattaraa - Sain Canon 6D:n reissua varten lainaan - Lähdettiin vihdoin ja viimein Kaliforniaan.

SYYSKUU

Elokuun loppu ja syyskuun alku menivät Kaliforniassa - Kierreltiin ympäri Losia - Käytiin skeittaamassa Venicessä - Kiivettiin Hollywood Hillsseille - Observatoriolla ihasteltiin auringonlaskua - Käytiin maailman siisteimmissä kaupoissa - Otettiin aurinkoa rannoilla - Ajettiin Route66 pitkin - Haukottiin henkeä Grand Canyonilla sen myrskylle ja auringon nousulle - Yosemitessa nautittiin maisemista - San Franciscossa koettiin kovia - Highway 1 pitkin podettiin surua joka lopulta muuttui iloksi - Käytiin Six Flagsissä kymmenessä maailman siisteimmässä vuoristoradassa - Lopulta saatiin reissu kasaan ja palattiin kotiin - Tein vakuutusilmoituksen ja sain onneksi korvauksia tavaroista - Surin kadonneita valokuvia - Innostuin Fafasista - Aloin muuttamaan kamoja - Tehtiin itse sushia.

LOKAKUU

Muutin Viikkiin - Käytiin paljon retkeilemässä lähimaastossa - Tyttöjen kanssa oltiin Kruunuvuoren hylätyillä huviloilla seikkailemassa - Löysin kirpparilta vanhan Canon EF kameran ja siihen kolme linssiä 40 eurolla - Nautin yhdestä kauneimmista syksyistä mitä muistan - Tehtiin kotona hamppareita salaatinlehtiin - Vietin monta sumuista päivää ulkona Tonin kanssa lenkillä - Meidän uusi sohva tuli vihdoin - Syötiin terassilla Meksikolaista safkaa - Kävin ensimmäistä kertaa ikinä PR-toimistoilla.

MARRASKUU

Sain Timberlandit joita käytin joka ikinen päivä -  Olin Instagram-matkalla Ruotsissa - Pääsin käymään laivan ohjaamossa - Kävin kuvaamassa Juhon uutta kauppaa Variety Second Handia - Sain Fujifilmiltä testiin x100s kameran - Olin Indiedaysin paardeissa, joissa Nata oli pukeutunut mieheksi - Saatiin laitettua kämppää kuntoon - Ostin maailman ihanimmat jouluvalot - Sain Janilta ylläriruusuja - Kävin teatterissa - Olin duunin pikkujouluissa - Ostin parit Vanssit taas ystävänmyynneistä - köllin Tonin kanssa aamuisin sängyssä - Innostuin hieman liikaa Benefitin meikeistä ja ylipäätään olen innostunut vuoden mittaan meikkaamisesta enemmän.

JOULUKUU

Joulukuussa olin kuvaamassa TRL:n pikkujouluissa skedehommia - Kävin jouluostoksilla - Fiilisteltiin Hanskin kanssa Midhillin pirtelöitä - Toni oli usein riehumassa Janin vanhempien luona - Käytiin Janin äidin ja siskon kanssa Porvoossa - Kaivoin talvitakin esiin - Oltiin frendiporukalla risteilemässä - Sain postissa maailman hienoimmat Janoskit - Vietin Joulua Janin perheen kanssa - Sain ihan huikeita lahjoja - Nukuin ihan järjettömän paljon ja fiilistelin, että taas on yksi vuosi paketissa.

Sellainen vuosi meikäläisellä takana, tein instagramin puolelle videokoosteenkin missä näkyy vuosi 2013 instagramkuvina 15 sekunnissa. Alkuvuosi oli itselleni henkisesti todella raskas ja tuntui, että vuoden mittaan sitä omaa henkistä jaksamista koeteltiin useammankin kerran. Tässä sitä kuitenkin ollaan vieläkin ja nyt kun katsoo taaksepäin niin takana on ihan älytön vuosi. Vuoden teemana on selkeästi ollut matkustaminen, tatuoinnit, kamerahommat, Toni, elämästä nauttiminen ja etenkin vanhojen kavereiden kanssa hengaaminen. Oon myös jollain tasolla rauhottunut ja esimerkiksi alkoholipitoiset juhlinnat voin laskea yhden käden sormilla.

Mitä sitten vuonna 2014? No lisää noita kaikkia, lisää matkustamista, tatuointeja, retkiä ympäri Helsinkiä, aikaa vanhojen ja uusien ystävien kanssa, enemmän filmikuvia ja eniten hyvistä jutuista nauttimista. Haluaisin ruveta seinäkiipeilemään ja joogaamaan (vinkit jälkimmäiseen tervetulleita). Syödä paremmin ja kesällä liikkua enemmän pyörällä. Haluan keväällä hoitaa koulun rästihommat kuntoon ja tahdon matkustaa junalla johonkin. Ehkä teen sellaisen tänä vuonna aion postauksen ja katson sitten vuoden päästä onnistuinko.

Hyvää ylihuomenna alkavaa vuotta 2014 kaikille lukijoille! Kiitos, että olette mukana ja osa tätä blogia!